Sokszor felmerül a kérdés, hogy miért érdemes a hivatalos viszonteladóknál (például a Lurdy Mi Store-ban) néha több pénzt kifizetni egy-egy Xiaomi telefonért, holott GSM boltokban, egyéb helyeken olcsóbban is beszerezhetők. A válasz egyértelmű volt, csak a hivatalos üzletek tudnak 2 év gyári garanciát, ezzel együtt pedig gyári alkatrészellátást biztosítani, mások nem, ami egy esetleges meghibásodásnál máris megtéríti a bizalmat és a befektett összeget.

A Xiaomi Mi 10 és a Mi 10 PRO pedig még inkább rálicitál erre, hiszen olyat vállal a Xiaomi, amire eddig még nem volt példa a gyártó életében. A véletlenül eltört kijelzőt ugyanis a jótállási idő alatt egyszer ingyen cseréli a vállalat. De lássuk, hogyan is néz ki ez a valóságban.

A törvényi jótállás által biztosított fogyasztói jogok mellett, valamint a https://www.mi.com/global/service/warranty oldalon publikált feltételek szerint a következő kiegészítő és díjmentes kereskedelmi jótállás minden fogyasztóra érvényes Magyarországon („Fogyasztó”). A fogyasztói garanciát a Hollandia, Hága 2595BM, Beatrixlaan 582 címen bejegyzett Xiaomi Technology Netherlands B.V. biztosítja.

  1. Érvényesség

Minden fogyasztó, aki Xiaomi Mi 10 vagy Mi 10 PRO készüléket („Termék”) vásárolt bármely online vagy offline kereskedelmi partnernél Magyarországon, egyszeri (1) ingyenes szervízre jogosult a helyi Xiaomi Szerviz Centerben a jótállás érvényességi ideje alatt, amennyiben a fent megnevezett Termékek kijelzői a Fogyasztó önhibáján kívül meghibásodnak vagy szenvednek sérülést (pl.: a Termék véletlenszerű leejtése).

Az ilyenfajta kijelzőjavítások díjmentesek, és tartalmazzák a kijelző cseréjének költségeit is, amennyiben arra szükség van.

A kereskedelmi jótállás igénybevételének érdekében a Fogyasztó köteles kapcsolatba lépni a Xiaomi Szerviz Centerrel. A Fogyasztót kérhetik a vásárlást vagy a kiszállítást igazoló bizonylat bemutatására.

  1. Kivételek

A kereskedelmi jótállás nem terjed ki az alábbi esetekre, valamint érvényét veszti az alábbi esetekben:

  1. A kijelző szándékos vagy súlyos gondatlanságból bekövetkezett megkárosítása.
  2. A kijelző csupán felületi károsodása, például karcolás vagy egyéb esztétikai elváltozás.
  3. A Fogyasztó által használt Malware (kártevő szoftver), jogosulatlan szoftver vagy harmadik féltől származó alkalmazás okozta kár.

Ezenkívül a kereskedelmi jótállás a következő esetekben is érvényét veszíti:

  1. A Fogyasztó nem mutatja be a vásárlást vagy a kiszállítást igazoló bizonylatot.
  2. A szériaszám és/vagy IMEI szám sérült, eltávolításra vagy meghamisításra került.
  3. A Termék hamisítvány, nem a Xiaomi által lett gyártva.
  4. A hibát nem rendeltetésszerű vagy a Xiaomi használati utasításának, előírásának vagy útmutatójának ellentétes felhasználás okozta.
  5. A hiba a Fogyasztó saját vagy jogosulatlan javításának/manipulációjának, vagy nem engedélyezett, vagy nem eredeti alkatrészek, szoftverek vagy elemek használatának az eredménye.

Ez a kereskedelmi jótállás nem vonatkozik azokra a Termékekre, amelyeket a kijelző sérülése vagy elváltozása miatt új Termékre kell cserélni. Ezen cserékre kizárólag a törvényi jótállás vonatkozik.

Jelen kereskedelmi jótállás egyetlen eleme sem korlátozza a Fogyasztó jogait az alkalmazandó jogszabályok szerint.

Alighanem ez már elég meggyőző lesz, hogy miért érdemes a hivatalos forgalmazóknál megvásárolni a Xiaomi csúcsmodelljeit. Hamarosan a Mi 10 5G a Lurdy Mi Store-ban és a xiaomi.hu webshopban is elérhető lesz.

Mi Store Lurdy Ház
Cím: 1097 Budapest
Könyves Kálmán körút 12-14.
lurdy@xiaomi.hu
Nyitvatartás: H – P: 10.00 – 20.00
Szombat-vasárnap: 10.00-19.00

www.xiaomi.hu